Moto ΚΤΕΟ

Στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ Μυτιλήνης ο έλεγχος του οχήματος σας είναι μια διαδικασία εύκολη γρήγορη και ξεκούραστη. Η εξειδικευμένη ομάδα μηχανικών που στελεχώνουν το ΚΤΕΟ μας, αναλαμβάνει τον έλεγχο του οχήματός σας, ενημερώνοντας σας για οποιοδήποτε ελάττωμα με γνώμονα πάντα τη δική σας ασφάλεια.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ

Το πρώτο στάδιο του ελέγχου περιλαμβάνει τον έλεγχο των που πρέπει να προσκομίσει ο πελάτης. Έπειτα ο ελεγκτής μηχανικός ελέγχει τα στοιχεία που αφορούν την ταυτότητα του οχήματος, αριθμός πλαισίου, πινακίδες κυκλοφορίας, αριθμός μηχανής. Ακολουθεί ένας οπτικός έλεγχος που αφορά το τα επιμέρους συστήματα του δικύκλου τα οποία πρέπει να πληρούν τα οριζόμενα στις νομοθεσίες, τις διαστάσεις του, τα ελαστικά και άλλα στοιχεία που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας, όπως ο χρωματισμός οι θέσεις κλπ.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΦΡΕΝΩΝ

Ακολουθεί ο έλεγχος των φρένων του δικύκλου. Έλεγχος απαραίτητος για την πιστοποίηση της καταλληλότητας προς κυκλοφορία του δικύκλου. Ελέγχεται η απόδοση των φρένων συνολικά και ξεχωριστά για κάθε τροχό, όπως επίσης και η ομαλότητα του φρεναρίσματος.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΦΩΤΩΝ

Ακολουθεί ο έλεγχος των φώτων του οχήματος. Ελέγχεται η σωστή κλίση και ένταση των φώτων πορείας και διασταύρωσης, όπως επίσης και η λειτουργικότητα όλων των φωτιστικών του οχήματος (φλάς, φώτα φρένων, θέσεως κα).

ΟΠΤΙΚΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ

Το επόμενο στάδιο του ελέγχου αφορά οπτικούς ελέγχους οι οποίοι πραγματοποιούνται με τη βοήθεια ειδικού γρύλλου. Το όχημα ανυψώνεται και ο Τεχνικός ελεγκτής με τη βοήθεια μετρητικών εργαλείων ελέγχει τα επιμέρους μηχανικά συστήματα του δικύκλου (δισκόπλακες, τακάκια, μαρκούτσια, αλυσίδα κα).

ΗΧΟΜΕΤΡΗΣΗ

Τέλος, ο έλεγχος ολοκληρώνεται με την ηχομέτρηση. Ο έλεγχος αυτός είναι απαραίτητος και υποχρεωτικός όσο αφορά τα δίκυκλα σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που γίνεται μόνο κατά την κρίση του ελεγκτή. Η εκπομπή θορύβου δεν θα πρέπει να ξεπερνά κατά πολύ (3dBA) αυτήν που αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας των δικύκλων στις αντίστοιχες στροφές του κινητήρα. Η μέτρηση γίνεται σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο με τη βοήθεια διακριβωμένου και πιστοποιημένου εξοπλισμού.

ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Μετά την διενέργεια του ελέγχου, ο ελεγκτής μηχανικός εκδίδει το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, επικολλά το ειδικό σήμα στην πινακίδα του δικύκλου, όπου αυτό είναι απαραίτητο και ενημερώνει τον ιδιοκτήτη για τα σημεία που χρίζουν επισκευής.

Καθ όλη τη διάρκεια του Τεχνικού ελέγχου, ο ιδιοκτήτης του οχήματος έχει άμεση οπτική επαφή με το όχημα του χάριν στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο αναμονής. Διασφαλίζεται έτσι η εγκυρότητα του Τεχνικού ελέγχου, η ασφαλή διεξαγωγή του και η άμεση συνεργασία του ιδιοκτήτη με τον μηχανικό ελεγκτή.

Όλες οι Μοτοσυκλέτες δίκυκλα >50cc

  1. Άδεια κυκλοφορίας
  2. Ταυτότητα, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης αυτού που φέρει το δίκυκλο.
  3. Δελτίο τεχνικού ελέγχου (στην περίπτωση που το δίκυκλο έχει ξαναπεράσει από έλεγχο σε οποιοδήποτε ΚΤΕΟ)

Όλα τα εκπαιδευτικά δίκυκλα >50cc

  1. Άδεια κυκλοφορίας
  2. Ταυτότητα, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης αυτού που φέρει το δίκυκλο.
  3. Δελτίο τεχνικού ελέγχου (στην περίπτωση που το δίκυκλο έχει ξαναπεράσει από έλεγχο σε οποιοδήποτε ΚΤΕΟ)
  4. Άδεια λειτουργίας της σχολής.

Όλα τα Ανάριθμα δίκυκλα >50cc (ταξινόμηση από άλλη Χώρα ως μεταχειρισμένα ή από ΟΔΔΥ)

  1. Ταυτότητα, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης αυτού που φέρει το δίκυκλο.
  2. Πιστοποιητικό ταξινόμησης από τελωνείο ή ΟΔΔΥ
  3. Ξένη άδεια κυκλοφορίας.

Όλες οι μοτοσικλέτες (κυβισμός >50cc) υποχρεούνται για τεχνικό έλεγχο 4 χρόνια μετά την ημερομηνία αυτή και έπειτα ανά δύο χρόνια.

Παράδειγμα:

Μοτοσυκλέτα με ημερομηνία πρώτης άδειας κυκλοφορίας την 20/12/2017 υποχρεούται για έλεγχο ΚΤΕΟ την 20/12/2021 +7 ημέρες.

Οι εκπαιδευτικές μοτοσικλέτες (κυβισμός >50cc) υποχρεούνται σε έλεγχο ΚΤΕΟ για την πιστοποίηση της καταλληλότητάς τους ως εκπαιδευτικές μοτοσικλέτες. Έπειτα ο έλεγχος πραγματοποιείται ανά έτος.